LÅNG DAG


Igår var en lång dag, herregud.
Klockan ringde 5:30 och då gick vi på morgonpromenad med Thilo innan vi satte oss i bilen mot Småland. Berättar mer om vad vi gjorde där senare!

Vi var hemma igen vid 21:30 ungefär och jag var så himla trött. Men då var det fortfarande 7 timmar kvar innan jag skulle få lägga mig i sängen - jag jobbade nämligen natt igår.
Och åh vad jag såg fram emot att sova ut när jag kom hem, men ikke. Somnade 5:30 ungefär, vaknade 9 av att grannen använde sin snöslunga och sen kunde jag inte somna om. Satans helvette var min spontana tanke. Men nu ska jag äntligen snart lägga mig och sova, imorgon väntar skolan. Ännu en måndag. 

Men varje måndag som passerar är en måndag mindre till studenten. Det är faktiskt bara 14 måndagar kvar till studenten och då är inte alla de måndagarna skoldagar!!!




Vardag | |
Upp